Pentru siguranța rutieră

România se confruntă cu un număr alarmant de accidente rutiere, fiind în topul țărilor din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește frecvența acestora. Anual, se înregistrează peste 400.000 de accidente, soldate cu decesul a 1.634 de persoane si rănirea gravă a altor 3.685. Aceste cifre ne plasează la dublul mediei europene în ceea ce privește mortalitatea în accidente rutiere raportata la un milion de locuitori.

Situația alarmantă a numărului de accidente rutiere din România a fost factorul declanșator pentru lansarea campaniei „Țara accidentului la minut”. Prin această inițiativă, dorim să creăm un puternic ecou în rândul populației despre pericolele neatenției în trafic. Obiectivul central al campaniei este de a sensibiliza și educa publicul larg cu privire la consecințele grave ale unor acțiuni aparent banale atunci când sunt la volan.

Campania se desfășoară pe mai multe canale, inclusiv panouri publicitare amplasate strategic în București, dar și în mediul online, pentru a atinge un public cât mai larg și divers. Vizualurile folosite sunt concepute pentru a avea un impact profund și imediat asupra celor ce le observă. Acestea ilustrează în mod grafic și direct modul în care un moment de neatenție – fie că e vorba de un text scurt pe telefon, o privire aruncată unui mesaj sau o secundă de distracție – poate duce la un accident grav.

În final, aspirația noastră cu campania „Țara accidentului la minut” este să influențăm în bine comportamentele și atitudinile, să creăm o cultură puternică a siguranței rutiere în România și, în cele din urmă, să reducem numărul alarmant de accidente grave. Suntem optimiști că prin această campanie de sensibilizare a publicului și încurajarea unui comportament responsabil la volan, vom putea contribui semnificativ la crearea unui mediu rutier mai sigur pentru toți.

Haideți să fim parte a schimbării și să ne angajăm împreună pentru un trafic mai sigur!



Leave a Reply